Fitness

Poniedziałki i piątki - callanetics to cwiczenia wymyślone pierwotnie, aby złagodzic dolegliwości kręgosłupa.

Callanetics działa przez drobne, lecz dokładnie zgrane i wielokrotnie powtarzane ruchy. Ten program treningowy jest bezpieczny dla organizmu w kazdym wieku. Po kilku treningach efekty widoczne są " gołym okiem", mięśnie stają się mocne, sylwetka sprężysta, lepsze samopoczucie i świadomośc własnego ciała. 

 

srody - naprzemiennie:

fat burning zajęcia aerobowe . Treningi polegają na łączeniu prostych kroków choreograficznych z cwiczeniami wzmacniającymi biodra, uda, pośladki i brzuch oraz rozciągającymi. Układ choreograficzny powtarzany kilkakrotnie rozgrzewa i wzmacnia  ciało oraz poprawia koordynację ruchową.                 Trening wspaniale spala tkankę tłuszczową

 Slim step- zajęcia, w pierwszej częsci, oparte o prosty układ choreograficzny na stepie przy muzyce.W drugiej częsci wykonujemy cwiczenia wzmacniające z wykorzystaniem, np.: hantli, samych stepów, piłek. W rezultacie spalamy tkankę tłuszczową, wzmacniamy i ujędrniamy ciało.
fit ball - są to cwiczenia z dużą piłką o średnicy 55 - 65 cm. Balansowanie na piłce i jej przetaczanie angażuje wiele grup mięśniowych. W szczególności wzmacnia mięsnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Cwicząc z piłką można na niej siedziec, leżec przodem lub tyłem, opierac się o nią przedramionami albo  bokiem.Ćwiczenia z piłką zalecane są dla wszystkich osób niczym   cwiczenia rehabilitacyjne.  Osoby mające problemy z kręgosłupem powinny wykonywac cwiczenia o takim charakterze codziennnie .